Hakkımda

kuşların cıvıl cıvıl uçuştuğu, havanın güzel mi güzel olduğu, bir bahar günü 30 nisan 1982 saat:14.05 Gaziantep’de dünyaya gözlerimi açmışım. o zamanlarda hastane modası olmadığı için evde doğmuşum ve hemencecik inngaaaa! diye ağlamaya başlıyarak kendimi ispat etme çabasına girmişim.

karizmatik, yakışıklı ve tatlı bir çocukluk hayatından sonra 7 yaşına gelince hemencecik okuma yazmayı öğrendiğim Mehmetçik İlköğretim Okuluna giderek eğitim ve öğretim hayatıma adım attım. asıl hayatın şimdi başladığını insan o yaşta insan nereden bilebilir ki. İlkokulu herkes gibi bende başarılı bir şekilde bitirip, Mehmet Adil Kasapseçkin İlköğretim Okuluna giderek orta okul eğitimimi tamamladım. işte bilgisayarla ilk tanışmam da bu yıllarda oldu. günlerden birgün benim şaşırdığım bir olay sonucunda eve takdir belgesiyle gidince, babam birden bunca gündür bilgisayar istiyordun gel gidip alalım dedi. o anda en mutlu kişi ben olmuştum desem yeridir. sonra bilgisayarı kurcalaya kurcalaya, boza boza kendimce birşeyler karıştırarak website yapmayı öğrendim ve ilk sitem olan bu siteyi açtım. şimdi bakınca bende gülüyorum ama o zamanlar ne kadar da hoşuma giderdi bu site. neyse hayatımı anlatmaya devam edeyim. ne de olsa hakkımda bölümündeyiz.

ve geldi hayatımızın dönüm noktası olan lise hayatı. iyisiyle kötüsüyle, başarısıyla başarısızlıklarıyla sonunda Gaziantep Özel Güney Fırat Koleji’nden mezun olduğum günü daha dünmüş gibi hatırlıyorum. ee sıra nereye geliyor tabii ki herkesin kabusu olan ÖSS’ye. evet ben, şanssız bedevi 1999 yılında ilk kez ÖSS ye girip tam da başarıcam derken sınavdan bir gün önce gelen telefon sonucunda sınav sorularının çalındığını öğrendim ve tam bir bulanım dönemi yaşamaya başladım. tabiiki bu bulanım dönemi çok uzun bir sürece yayılınca diğer sınavda başarılı olamayıp, 2000 yılındaki ÖSS sonucunda Doğu Akdeniz Üniversitesi / Elektrik-Elektronik Mühendisliğini kazanarak, mükemmel geçecek bir üniversite hayatına ilk adımımı attım.

kıbrısda güzel ve tabii ki her günün güzel geçmeyeceği gibi kötü geçen günler sonucunda mezun olduktan sonra her erkeğin hayallerini süsleyen(!) ve bir an önce aradan çıkarmak istediği askerliğimi yapmak için Yedek Subaylık sınavına girdim. bunda da tek hayalim kısa dönem yani 5 ay çıkmasıydı. bu sınavda da gene şansım ön plana çıkıyor ve Yedek Subay yani 12 ay olarak MEBS Okulu – Ankara’da acemi birliği daha sonrası kura sonucunda Asteğmen olarakdan gene aynı birlikte kalarak ve nasıl geçtiğini anlayamadığım 12 ay sonunda askerlik dönemimi de bitirip sonunda tam özgürüm artık derken iş hayatı için belli bir süre İstanbul macerası yapmak üzere, taşı toprağı altın olan İstanbul yolculuğuna çıktım.

fakat bazı şeyler istediğim gibi gitmedi ve büyüdüğüm yere yani Gaziantep’e temelli gelmeye karar verdim. şu anda da Gaziantep’te aile şirketimiz olan Örnek Makarna‘da çalışıyorum.

özel konulara hiç girmiycektim ama merak edenler vardır muhakkak, sitemi de takip ediyorsanız eğer dünyalar kadar sevdiğim ve uğruna herşeyi yapabileceğim, canımdan öte eş ruhum olan sevgilim var tabiiki. umarım bu yazıyı en kısa zamanda güzel haberlerle süsler ve güncellerim.

ve 09.10.2010 da evlendim ve bir erkek bir kız olmak üzere iki tane evladım var.

beni izlemeye takip edin.
ibrahim ölçal

23 YORUMLAR

  1. ibaraham beni kandırdın fotoğrafın var dedin beni bisürü uğraştırdın, ben aysun arkadaşıma katılmıyorum zaten GS’lisin bi eksinde ordan var.en kısa zamanda siteni hackleyecem ona göre!(ayrıca yalancı zeki’yede söle tesbihimi göndersin)

  2. hem bu ne bıcım sıte herbıratafı yapım aşamasında ben bı seneden berı bakıorum hep aynı hep aynı …
    artık yapta sende bızde kurtulalım bak yabamıosan söle ben yabarım 😀

  3. ibrahim rüzgarın fotosu yok bu nası site valla olmuyo böyle bu senin üvey yiğeninmi yav.. zaten 2 dişi birden çıktı bayramda ıssıttırırım seni haberin olsun!!!

  4. aysun yapıcaz o siteyi merak etme. sonra en çok tıklanan site olcaz söz 🙂 ayrıca site yapım aşamasında çünkü malum askeriz fazla zamanımız olmuyor siteyle uğraşıcaz. askerlik bitsin hemen el atıcam, merak etme canım 🙂

  5. Mehmet İbrahim ÖLÇAL kardeşim siten baya bi güzel olmuş ama her yer yapım aşamasında Türkiye’nin yolları gibi. Yine de herkesin kendi sitesi olmalı bence.

    20.01.2008
    Bu arada şafak 44 (Malatya)
    Şafak olmuş coni moni
    Şimdiden hayırlı tezkereler kadeşim…

  6. cnmm..suan hayretler içindeyim,öle güzel şeyler yazmişsın kii inan hayran kaldım.. senı tanıdıgım ıcın cok mutluyum,bu güsel şiirlerın dewamını beklıorum 🙂

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here